مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-13اقتصادي

رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی در ستاد تسهیل ملی


آن دسته از مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی که در استان رفع نشوند، در ستاد تسهیل ملی رسیدگی و برای حل آن ها راهکار ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن کوشش تبار شنبه شب در ششمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات استان بیان داشت: برای پیشرفت استان نیاز به بلند پروازی است که تحقق این امر نیازمند رفع مشکل صادرات و تولیدات استان است.

وی با بیان اینکه مشکلات سد راه تولیدکنندگان خراسان جنوبی باید در ستاد تسهیل استان بررسی و حل شود، اظهار کرد: خراسان جنوبی در دولت سیزدهم بیش از گذشته در عرصه تولید و پیشرفت رخ نمایی کرده اما پیشرفت بیشتر نیاز به اقدام جهادی مسئولان دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور به انسجام و همدلی بین مسئولان خراسان جنوبی برای رفع مشکلات استان اشاره کرد و عنوان داشت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان با وجود همه مشکلات، اقدامی ارزشمند و بزرگ است.

کوشش تبار ادامه داد: تاکنون 71 درصد تحقق اشتغال استان در سال جاری محقق شده و این در حالی است که میانگین کشوری 55 درصد است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی توانمندی های بالقوه ای به ویژه در بخش کشاورزی و معادن دارد که باید با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تبدیل به بالفعل شود، گفت: در حوزه های معادن و تولیدات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی در ستاد تسهیل ملی

رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی در ستاد تسهیل ملی