مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-13اقتصادي

بزرگراه دالکی - کنارتخته تکمیل می شود/ تخصیص 2 هزار میلیارد ریال


از هشت هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه دالکی - کنارتخته، تاکنون 2 هزار میلیارد ریال تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت دارد که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای افزایش صادرات به کشور قطر زیرساخت های خوبی فراهم شده و روزانه 100 کانتینر سردخانه دار حاوی مواد غذایی، میوه و تره بار از بندر دیر به قطر ارسال می شود.

استاندار بوشهر آب را یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوعات در استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: شیرین سازی آب دریا با استفاده از تأسیسات آب شیرین کن به عنوان یک اقدام مهم در این زمینه در دست اجرا است.

وی بیان کرد: از 12 سال پیش عملیات ساخت 105 هزار مترمکعب آب شیرین کن در استان بوشهر آغاز شده و علاوه بر آن از یک سال گذشته تا کنون 120 هزار متر مکعب دیگر هم برنامه ریزی و عملیات آن در دست انجام است.

محمدی زاده با اشاره به ساخت آب شیرین کن نیروگاه اتمی با ظرفیت 70 هزار متر مکعب خاطرنشان کرد: جیره بندی آب یک معضل تاریخی در بوشهر است که امیدواریم تا پایان سال شاهد قطع جیره بندی آب در شهر بوشهر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه دالکی - کنارتخته تکمیل می شود/ تخصیص 2 هزار میلیارد ریال

بزرگراه دالکی - کنارتخته تکمیل می شود/ تخصیص 2 هزار میلیارد ریال