مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-13اقتصادي

جشنواره ملی زیتون هفته جاری در طارم برگزار می شود


جشنواره ملی زیتون 26 آبان ماه سالجاری در شهرستان طارم برگزار می شود.

- رضا انبارلو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جشنواره زیتون قرار بود 19 آبان ماه در طارم برگزار شود ولی به خاطر شرایط نامناسب آب و هوایی لعو شد، گفت: این جشنواره 26 آبان ماه در طارم برگزار می شود.

وی ابراز داشت: طارم بزرگترین تولید کننده زیتون کشور است و بیشترین روغن زیتون کشور نیز در این شهرستان تولید و تهیه می شود و باید به خوبی معرفی شود.

فرماندار طارم گفت: طارم با محصول زیتون در ایران و جهان شناخته می شود و طارم دارای مزیت کشاورزی، گردشگری و تاریخی است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که توانمندی های این شهرستان در حاشیه برپایی جشنواره به گردشگران معرفی شود.

انبارلو تاکید کرد: در این رویداد ملی در کنار معرفی ظرفیت های کشاورزی و گردشگری، صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی شهرستان، انواع برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری را هم خواهیم داشت.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی کشت و کار و تولید زیتون در بزرگترین باغ شهر زیتون ایران؛ آشنایی با عرضه و روش های تولید و فرآوری محصول، استفاده بهتر از این محصول، تبیین خواص آن از جمله خواص داوریی و غذایی و معرفی سایر ظرفیت های شهرستان طارم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی زیتون هفته جاری در طارم برگزار می شود

جشنواره ملی زیتون هفته جاری در طارم برگزار می شود