مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-13پزشكي

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی آذرماه اعلام می شود


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تازه ترین اخبار مرتبط با آزمون های گروه علوم پزشکی گفت: نتایج تکمیل ظرفیت چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی آذرماه اعلام می شود.

- دکتر محمدمهدی نوروز شمسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پس از اعلام نتایج نهایی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در 22 شهریورماه سال 1401 و ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه های علوم پزشکی، مواردی که ظرفیت خالی مانده بود برای تکمیل ظرفیت اختصاص یافت.

وی افزود: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون دستیاری پزشکی در آذرماه 1401 اعلام می شود و پس از ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری، موضوع 500 ظرفیت بومی دستیاری در دستور کار قرار می گیرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: پیش از این اعلام شده بود که برای تکمیل تمامی ظرفیت های خالی مانده در آزمون دستیاری پزشکی، 500 ظرفیت بومی به دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص می یابد که این مهم بعد از انتشار نتایج تکمیل ظرفیت اطلاع رسانی می شود.

وی اظهار داشت: در واقع پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی و مشخص شدن میزان ظرفیت باقیمانده درباره زمان بندی اختصاص ظرفیت بومی دانشگاه های علوم پزشکی تصمیم گیری می شود اما اکنون تقدم با تکمیل ظرفیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی آذرماه اعلام می شود

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی آذرماه اعلام می شود