مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-13اقتصادي

رتبه سوم خراسان جنوبی در احصاء فرصت های سرمایه گذاری


137 فرصت سرمایه گذاری در استان احصا و در سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری بارگذاری شده که از این نظر در رتبه سوم کشور قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت شنبه شب در ششمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کار گروه توسعه صادرات استان بیان داشت: صدور مجوز کوله بری برای مرزهای استان سبب تثبیت امنیت و ماندگاری جمعیت می شود.

به گفته وی با وجود پیگیری های مختلف هنوز این موضوع به نتیجه نرسیده و این در حالی است که تنها در آیین نامه کوله بری نام خراسان جنوبی باید اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های دولت فرصت های سرمایه گذاری است، گفت: 137 فرصت سرمایه گذاری در استان احصا شده و در سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری بارگذاری شده است.

قناعت افزود: خراسان جنوبی از این نظر در رتبه سوم کشور بعد استان های فارس و البرز قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تجارت خارجی استان با وجود مشکلات و کمبودها نسبت به گذشته فعال تر شده است، ادامه داد: با این وجود نسبت به نقطه ایده آل و مطلوب در این خصوص فاصله زیادی داریم.

قناعت به نشست های با تجار افغانستان برای رونق صادرات اشاره کرد و بیان داشت: مجوز گمرک تخصصی واردات ماشین آلات معدنی برای بازارچه ماهیرود گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم خراسان جنوبی در احصاء فرصت های سرمایه گذاری

رتبه سوم خراسان جنوبی در احصاء فرصت های سرمایه گذاری