مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-13سياسي

اگر در الگوسازی سهل انگاری کنیم دشمن برای ما الگو می سازد


شورای فرهنگ عمومی در زمینه جهاد تبیین در کشور جایگاه خوبی کسب کرده است و کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است، در شورای فرهنگ عمومی آینده باید خروجی این کار را داشته باشیم.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: شورای فرهنگ عمومی در زمینه جهاد تبیین در کشور جایگاه خوبی کسب کرده است و کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است، در شورای فرهنگ عمومی آینده باید خروجی این کار را داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در گردهمایی هیئت رییسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان ایلام، با تقدیر از شورای تامین استان، اظهار کرد: از همه کسانی که تلاش کردند و در برابر اغتشاشات اخیر با سعه صدر و صبر، سعی در مدیریت اغتشاشات داشتند تقدیر می کنم و یکی از این عرصه ها که نیاز به آمادگی در برابر دشمن دارد جبهه فرهنگی است و همه ما مسئولیت سنگینی به عنوان فرهنگ سازان جامعه در زمینه فرهنگی برعهده داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید نسیت به آنچه دین، فرهنگ، ایمان و اعتقادات افراد جامعه را تهدید می کند نباید عفلت شود، افزود: ما باید فرهنگ سازی کنیم، تعدادی از افراد به عنوان الگو شایستگی الگو و اسوه بودن را ندارند به عنوان سلبریتی مطرح می شوند و خروجی کار این می شود که به ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی هتک حرمت می شود و یا برای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در الگوسازی سهل انگاری کنیم دشمن برای ما الگو می سازد

اگر در الگوسازی سهل انگاری کنیم دشمن برای ما الگو می سازد