مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-13سياسي

حرکت های جهادی منجر به تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی می شود


مشاور استاندار و مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل حرکت های جهادی را عامل پیشرفت کشور و منجر به تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

- مهدی اصلانی زاویه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: حرکت های جهادی عامل پیشرفت کشور و کارگاهی برای تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیج یادگار ماندگار و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است که در 5 آذر سال 1358 تأسیس شد و سازمان بسیج سازندگی نیز با اندیشه والای مقام معظم رهبری در 17 اردیبهشت سال 1379 شروع به فعالیت کرد.

مشاور استاندار و مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: مؤلفه تأثیرگذار در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی مردم بوده و در شرایط فعلی کشور نیز یکی از مصادیق مشارکت مردمی در صحنه انقلاب اسلامی، گروه های جهادی بسیج است.

بسیج مردم را راه حل مشکلات می داند اصلانی با بیان این که مردم محور اصلی حل مشکلات و بحران ها هستند، بیان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه، مردم را راه حل مشکلات می داند.

وی گفت: گروه های جهادی به دنبال همگانی کردن شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت هستند و گفتمان سازی جهادی در جامعه حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های جهادی منجر به تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی می شود

حرکت های جهادی منجر به تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی می شود