مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-13سياسي

برنامه های هفته بسیج با محوریت 3400 شهید اردبیل اجرا می شود


بیش از 140 برنامه به مناسبت هفته بسیج و با محوریت کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان اردبیل اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج 35 عنوان در قالب بیش از 140 برنامه با محوریت کنگره سه هزار و 400 شهید والامقام استان، در شهرستان اردبیل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج پروژه های آبرسانی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل به بهره برداری رسیده و اکیپ پزشکی در مناطق روستایی و محروم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند کرد.

فرماندار اردبیل با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج یکی از روزهایی است که با ژرف اندیشی امام راحل (ره) شجره طیبه ای کاشته شد که امروز به عنوان یک درخت تنومند در عرصه های مختلف به بار نشسته و پویایی و پیشرفت را در ابعاد گوناگون به ارمغان آورده است.

اعتماد اعجازی هفته بسیج را در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیه بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان پرشور دانست و افزود: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی یقیناً از برکات اسلام و دوراندیشی امام راحل برای بیمه کردن انقلاب و نظام در تمامی دوره ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته بسیج با محوریت 3400 شهید اردبیل اجرا می شود

برنامه های هفته بسیج با محوریت 3400 شهید اردبیل اجرا می شود