مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-13اقتصادي

تسهیلات تبصره 18 برای مرمت ابنیه تاریخی بوشهر استفاده می شود


مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تسهیلات تبصره 18 برای مرمت ابنیه تاریخی بوشهر استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ندایی صبح یکشنبه در بازدید از پروژه های گردشگری و بافت تاریخی بوشهر اظهار داشت: ابنیه ها و عمارت های تاریخی چه از طریق صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، و چه از طریق ماده 27 واگذار شوند در هر صورت تسهیلات تبصره 18 شامل آنها می شود.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: این موضوع با دو هدف مرمت و حفظ آثار و هم چنین حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی دنبال شده است.

وی در بازدید از مجتمع گردشگری اظهار کرد: ما در سال جاری برای مرمت هتل ها نیز تسهیلات از محل تبصره 18 در نظر گرفته ایم و اگر درخواست کننده ای باشد جز اولویت های ما خواهد بود.

ندایی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما آسیب شناسی و بررسی مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده و تلاش می کنیم با شناخت کافی نسبت به حل این مشکلات با تعامل، هم فکری و ارائه راهکار مناسب عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات تبصره 18 برای مرمت ابنیه تاریخی بوشهر استفاده می شود

تسهیلات تبصره 18 برای مرمت ابنیه تاریخی بوشهر استفاده می شود