مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-13ورزشي

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اتفاق جنجالی کشتی در اسپانیا


پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از اینکه تیم کشتی آزاد امید ایران در پی اتفاقات عجیب و بی سابقه در آخرین روز مسابقات، جام قهرمانی را از دست داد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد، متولیان فدراسیون وعده داد برخورد جدی و قاطعی با مقصر یا مقصران این اشتباه ابهام برانگیز انجام دهند.

در همین راستا علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بلافاصله موضع جدی و سختگیرانه خود را اعلام و تاکید کرد این پرونده بدون هیچ تعارف و جانبداری باید از سوی کمیته انضباطی بررسی و رأی نهایی صادر شود.

اظهارات دبیر باعث شد بلافاصله بعد از بازگشت تیم کشتی امید به کشورمان، نشست کمیته انضباطی با حضور برخی مسئولان فدراسیون کشتی و نماینده وزارت ورزش و همچنین محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، سجاد غلامی ملی پوش وزن 86 کیلوگرم، امید قاسمی پزشکیار و هادی عباسی مطلق مسئول تدارکات تیم اعزامی برگزار شد.

این در حالی بود که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و علی روحی سرپرست تیم کشتی آزاد امید هم بصورت تلفنی به این نشست ملحق شدند، اما بخش های مختلفی از این پرونده همچنان مبهم و نامشخص ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اتفاق جنجالی کشتی در اسپانیا

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اتفاق جنجالی کشتی در اسپانیا