مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-13اقتصادي

46 طرح سرمایه گذاری در آذربایجان غربی اجرا می شود


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 46 طرح سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی در سطح استان در حال اجرا است.

- محمد عبدلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این طرح ها شامل سه باب هتل پنج ستاره، 2 باب هتل چهار ستاره، سه باب هتل سه ستاره و تعدادی مهمانپذیر، مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و مجتمع بوم گردی هستند، افزود: با اجرای کامل این طرح ها، دو هزار و 227 تخت اقامتی در قالب هزار و 149 اتاق به تعداد تخت ها و اتاق های اقامتی استان اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: اغلب این طرح ها پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد داشته و در صورت تأمین به موقع اعتبارات تعدادی از این طرح ها در سال آینده به بهره برداری می رسند.

بدلی از تهیه 20 بسته فرصت های سرمایه گذاری آبی در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: 20 بسته فرصت های سرمایه گذاری در دریاچه پشت سدها، آب گرم ها و آب های معدنی در استان تهیه می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای استان در جذب گردشگر، این بسته ها برای بازدید از دریاچه های پشت سدها و آب گرم ها تهیه شده است که برای حمایت از سرمایه گذاران در این حوزه ها تسهیلات لازم به آنها پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 طرح سرمایه گذاری در آذربایجان غربی اجرا می شود

46 طرح سرمایه گذاری در آذربایجان غربی اجرا می شود