مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-13اقتصادي

جشنواره کدو در تفریجان برگزار می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: جشنواره کدو در روستای تفریجان به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

- علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری جشنواره های پاییزه و زمستانه در استان همدان نام برد و افزود: جشنواره گلرنگ در کبودرآهنگ، جشنواره شیره پزی در ملایر، جشنواره گردو و بادام در روستای علی اباد دمق ملایر، جشنواره ترشیجات و شوریجات در سامن، جشنواره گردو در تویسرکان، جشنواره آلو روستای ملحمدره و جشنواره ای در راستای شکرگزاری محصولات کشاورزی در روستای سنقر اباد درگزین برگزار شده است.

وی تشریح کرد: جشنواره کدو با غذاهای محلی و محصولات روستایی در تفریجان از توابع شهرستان همدان با هدف آشنایی با محصولات بومی و ارگانیک برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به اینکه در جشنواره کدوی تفریجان، اهالی روستا کدوهای کاشت زمین های زراعتی خود را برای نمایش و فروش به مردم عرضه می کنند، اظهار کرد: مربای کدو حلوایی، آش کدو و انواع دسر از جمله خوراکی هایی است که با کدو درست می شود، در این جشنواره در معرض دید و عرضه قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کدو در تفریجان برگزار می شود

جشنواره کدو در تفریجان برگزار می شود