مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-13سياسي

مرکز «پلاسماتراپی» در استان ایلام راه اندازی می شود


نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه مرکز «پلاسماتراپی» در استان ایلام راه اندازی می شود، گفت:این مرکز نقش مهمی در توسعه توریسم درمانی در استان دارد.

- ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه مرکز پلاسماتراپی در استان ایلام راه اندازی می شود، گفت:این مرکز نقش مهمی در توسعه توریسم درمانی در استان دارد.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیرعامل شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به همراه مدیر کل پارلمانی این سازمان برای عقد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی به ایلام سفر کرده اند.

وی تصریح کرد: در این سفر بعد از جلسه با استاندار، مدیر عامل پلاسمای انرژی اتمی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به ارائه پیشرفت ها و توانمندی های سازمان انرژی اتمی در حوزه پزشکی و پلاسماتراپی در حوزه درمان توده های سرطانی و درمان زخم های بیماران دیابتی پرداخت و بعد از بازدید از بیمارستان رازی در محل استانداری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام تفاهم نامه ای امضا شد.

فلاحی تصریح کرد: طبق مفاد تفاهم نامه مذکور شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به زودی در ایلام با تجهیزات لازم مستقر می شود و در حوزه تحقیقات و درمان توده های سرطانی و زخم های دیابتی فعالیت خود را آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز «پلاسماتراپی» در استان ایلام راه اندازی می شود

مرکز «پلاسماتراپی» در استان ایلام راه اندازی می شود