مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-13سياسي

تجلیل از خادمان حسینی در شهرستان تویسرکان


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری همایش تجلیل از خادمان حسینی توسط شورای هیئات مذهبی در این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: برگزاری همخوانی سرودهای سلام فرمانده، رفیق شهیدم، برکت ایران، عزیزم حسین و من اربعینی ام توسط نوجوانان و جوانان شهرستان تویسرکان در 6 ماهه نخست سال جاری در این شهرستان انجام شده است.

وی از برگزاری نشست ها و اجتماع های متعدد ویژه بانوان که شامل جشن ماهدخت ویژه برنامه ولادت بی بی فاطمه معصومه و اجتماع بانوان زهرایی در دفاع از حجاب خبر داد و افزود: در ماه رمضان سال جاری به مدت 30 شب، هر شب یک یا دو محفل قرآنی در سراسر شهرستان با قرائت قرآن توسط قاریان برتری کشوری و استانی و شهرستانی با همکاری اهل قرآن و اداره اوقاف شهرستان برگزار شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه برگزاری مسابقه مجازی به مدت 30 روز در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این اداره بوده است، اضافه کرد: چند گروه تبلیغی در ایام غدیر به صورت سیار در اکثر روستاهای شهرستان برنامه عید غدیر برگزار کردند.

حجت الاسلام جامه بزرگ در ادامه به اهم برنامه های ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: سرکشی به تکیه های خانگی نوجوانان، اهدا هدیه به تکایای خانگی، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خادمان حسینی در شهرستان تویسرکان

تجلیل از خادمان حسینی در شهرستان تویسرکان