مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-13بين الملل

شاخ وشانه کشیدن رییس تایوان برای چین


رییس تایوان با بیان اینکه وجود داشتن کشور مستقلی به این نام برای هیچ کسی تهدید نیست، گفت این جزیره فقط به تایوانی ها تعلق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی رغم هشدارهای مکرر چین به مقامات تایپه درخصوص اظهارات و تمایلات جدایی طلبانه، تسای اینگ ون رییس تایوان بار دیگر اینگونه مواضع را تکرار کرد.

تسای شامگاه شنبه با بیان اینکه وجود داشتن کشور مستقلی به این نام برای هیچ کسی تهدید نیست، گفت این جزیره فقط به تایوانی ها تعلق دارد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، او طی سخنرانی انتخاباتی در جمع هوادارانش که برای شرکت در انتخابات محلی 26 نوامبر آماده می شوند، تاکید کرد این انتخابات فراتر از برگزیدن شهرداران و مشاوران در امور داخلی است.

رییس تایوان با بیان اینکه تسلیم پیشنهاد چین درخصوص یک کشور، دو حکومت در ازای خودمختاری تحت حاکمیت پکن نشده، اظهار داشت که در زمان ریاست او کشورهای بیشتری امنیت و دموکراسی در تایوان را برای امنیت منطقه لازم دانسته اند.

تسای در این باره توضیح داد: می خواهم به همه بگویم که موجودیت تایوان و اصرار مردم تایوانی برای آزادی و دموکراسی، تهدیدی برای هیچکسی نیست.

من به عنوان رییس جمهور، تمام تلاش خود را انجام می دهم تا تایوان برای مردم تایوان باقی بماند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخ وشانه کشیدن رییس تایوان برای چین

شاخ وشانه کشیدن رییس تایوان برای چین