مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-13سياسي

9 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به 14 شهر جنوب فارس اختصاص یافت


نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 9 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به 14 شهر حوزه انتخابیه خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حسین حسین زاده، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پیگیری انجام شده، مبلغ 9 میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل به شهرداری ها اختصاص یافت، اظهار داشت: از این میزان 6 میلیارد تومان به 7 شهرداری شهرستان با بیان اینکه به شهرداری های گراش، جویم و ارد نیز یک میلیارد تومان اختصاص یافته که برای شهرداری جویم 500 میلیون تومان، شهرداری گراش 400 میلیون تومان و شهرداری ارد 100 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: برای شهرداری های اوز و کوره نیز مبلغ 500 میلیون تومان پیش بینی شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میزان خسارات وارد آمده به امکانات و تجهیزات شهری توسط شهرداری ها برآورد و توسط کارشناسان مدیریت بحران استانداری بررسی شده است، ادامه داد: در همین راستا لازم است از همکاری های استاندار فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرمانداران و شهرداران قدردانی کنم.

حسین زاده اضافه کرد: وقوع سیل در دی ماه سال گذشته، در شهرستان های جنوبی فارس خسارات بسیاری به مردم و زیرساخت ها و امکانات شهری و روستایی و مسیرهای مواصلاتی وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به 14 شهر جنوب فارس اختصاص یافت

9 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به 14 شهر جنوب فارس اختصاص یافت