مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-13فرهنگي

ازسیمرغ «موقعیت مهدی» تا نوای«گیل دخت»/نغمه ای که درکرونا متولدشد


آهنگساز سریال تلویزیونی «گیل دخت» که این روزها در حال پخش است، از کم و کیف ساخت موسیقی متن این اثر و همکاری با محمد معتمدی در خوانش تیتراژ آن سخن گفت.

- آهنگساز سریال تلویزیونی گیل دخت که این روزها در حال پخش است، از کم و کیف ساخت موسیقی متن این اثر و همکاری با محمد معتمدی در خوانش تیتراژ آن سخن گفت.

مسعود سخاوت دوست از آهنگسازان شناخته شده سینما و تلویزیون که چندی پیش هم سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی را از چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با موسیقی موقعیت مهدی کسب کرد، در گفتگو با کرونا هم به آن اضافه شد و تجربه فراموش نشدنی فراهم کرد.

سخاوت دوست درباره موسیقی تیتراژ این سریال تلویزیونی هم بیان کرد: به باور خودم تصور می کنم موسیقی تیتراژ هم کار رضایت بخشی شده، چرا که من تلاش کردم در ادامه همان نگاه آوانگاردی که متناسب با کلیت اثر وجود داشت، از یک موسیقی کوبنده و اپیک در موسیقی تیتراژ ابتدایی استفاده کنم که با حال و هوای کار متفاوت بود.

در موسیقی تیتراژ پایانی هم محمد معتمدی همکاری بسیار خوبی با بنده داشت که امیدوارم مورد رضایت مخاطبان قرار گرفته باشد.

این هنرمند در بخش پایانی صحبت های خود گفت: قرار بود برای این سریال چندین قطعه موسیقایی نیز تولید شود اما چون از زمان تولید تا پخش آن وقفه افتاد فعلاً این تصمیم عملی نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسیمرغ «موقعیت مهدی» تا نوای«گیل دخت»/نغمه ای که درکرونا متولدشد

ازسیمرغ «موقعیت مهدی» تا نوای«گیل دخت»/نغمه ای که درکرونا متولدشد