مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-13اجتماعي

پیگیری الزام اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از پیگیری الزام اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از پلیس راهور خبر داد و گفت: مراجعه به مراکز معاینه فنی اقماری 1.

- 5 برابر بیش از مراکز تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جعفر تشکری هاشمی در بازدید از مرکز معاینه فنی نیایش در نشستی با مدیرعامل و مدیران ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر آلاینده قالب در هوای شهر تهران ذرات معلق کوچک تر از 2.

5 میکرون است، گفت: این در حالیست که برابر استانداردهای تعریف شده، آلاینده ذرات معلق در آزمون های مراکز معاینه فنی تعریف نشده؛ لذا انجام مطالعات و پژوهش به منظور شناسایی و احصاء راهکارهای اندازه گیری آلاینده ذرات معلق در خودروها و نحوه کاهش آن ضرورت دارد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه حفظ سلامت و ایمنی دو نکته غیر قابل مماشات در موضوع ترددهای شهری و جاده ای خودروها است، تصریح کرد: انتظار می رود با هماهنگی و در تعامل با پلیس راهور تمامی دوربین های پردازش تصویری و پلاک خوان سطح شهر تهران به منظور ثبت تخلف نداشتن معاینه فنی کد اعمال قانون داشته باشند.

به همین منظور پیگیری الزام اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از پلیس راهور در دستور کار کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری الزام اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی

پیگیری الزام اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی