مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-13سياسي

بی توجهی شهرداری تهران به اجرای مصوبه ایجاد میز خدمت شهرسازی در مناطق


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از عدم اجرای کامل مصوبه شورای شهر در خصوص ایجاد میز راهنمایی و مشاوره در حوزه شهرسازی در مناطق گلایه کرد.

- رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از عدم اجرای کامل مصوبه شورای شهر در خصوص ایجاد میز راهنمایی و مشاوره در حوزه شهرسازی در مناطق گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مصوبه ای تحت عنوان الزام ایجاد میز راهنمایی و مشاوره در حوزه شهرسازی با استفاده از راهنمای هوشمند شهرسازی در مناطق 22 گانه به تصویب رسید و از شهرداری بارها خواستیم که مفاد این مصوبه را اجرا کنند، گفت: در این راستا تیمی را به مناطق 22 گانه فرستادم تا ارزیابی از اجرای این مصوبه داشته باشند که متاسفانه باید بگویم این میز تنها در پنج منطقه ایجاد شده است و کارشناسانی هم که به سوالات مردم پاسخ می دهند کارآمد نبوده و به دلیل عدم دسترسی کامل به سامانه ها بر کارشان مسلط نیستند.

وی با بیان اینکه ما این میز را برای خودمان نخواستیم بلکه در راستای تکریم ارباب رجوع و حذف دلال ها این مهم به تصویب رسید، ادامه داد: من در تیر ماه سال جاری تذکری در خصوص عدم اقدام جدی در اجرای این مصوبه دادم و جالب است بدانید که در مهر ماه به من پاسخ دادند که به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی شهرداری تهران به اجرای مصوبه ایجاد میز خدمت شهرسازی در مناطق

بی توجهی شهرداری تهران به اجرای مصوبه ایجاد میز خدمت شهرسازی در مناطق