مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-13سياسي

اعتراض موزه های جهان به اقدام های اعتراضی فعالان اقلیمی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای بین المللی موزه ها (ICOM) بیانیه ای با امضای بیش از 90 نفر از مدیران موزه ها منتشر کرده است که در آن اقدامات فعالان اقلیمی را که شامل هدف قرار دادن آثار هنری است، - بیش از 90 نفر از مدیران موزه های جهان، اعتراض های اقلیمی در موزه ها را محکوم کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای بین المللی موزه ها (ICOM) بیانیه ای با امضای بیش از 90 نفر از مدیران موزه ها منتشر کرده است که در آن اقدامات فعالان اقلیمی را که شامل هدف قرار دادن آثار هنری است، محکوم می کند.

از جمله چهره های سرشناسی که این نامه را امضا کرده اند می تواند به مدیران موزه بریتانیا، لوور، پرادو، گوگن هایم، متروپولیتن و.

اشاره کرد.

در بیانیه شورای بین المللی موزه ها آمده است که معترضان شکنندگی آثار را به شدت دست کم می گیرند و توجه نمی کنند که این آثار غیر قابل تعویض هستند.

امضاکنندگان نامه ایکوم از به خطر انداختن مخاطره آمیز آثار هنری عمیقاً ابراز تأسف کرده و موزه ها را مکانی برای گفتمان اجتماعی می خوانند.

اعضای جنبش بریتانیایی Just Stop Oil در اقداماتی اعتراضی، دستان خود را به شاهکار های هنری می چسبانند و در تلاش برای تحریک اقدامات اصلاح گرانه در زمینه تغییرات آب و هوایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض موزه های جهان به اقدام های اعتراضی فعالان اقلیمی

اعتراض موزه های جهان به اقدام های اعتراضی فعالان اقلیمی