مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-13اقتصادي

واریز معوقات حقوق بازنشستگان سایر سطوح آغاز شد


یک فعال حوزه کار با تاکید بر ترمیم حقوق و دستمزد کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، از آغاز واریز معوقات بازنشستگان سایر سطوح مزدی خبر داد و گفت: - معوقات ظرف پنج ماه از آبان تا اسفند به حساب بازنشستگان واریز می شود.

رحمت الله پورموسی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ترمیم حقوق و دستمزد کارگران و بازنشستگان اظهار کرد:جامعه کارگری خواهان مهار تورم و تثبیت قیمت هاست، هرچند که دولت برای کنترل تورم و ثبات قیمت ها در بازار تلاش می کند اما در این شرایط قدرت معیشت کارگران و بازنشستگان و حتی کارمندان باید حفظ شود.

وی افزود: با توجه به افزایش هزینه ها و لزوم حفظ قدرت خرید، دولت ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشگری را در دستور کار قرار داد و مجلس نیز آن را تصویب کرد.

این فعال حوزه کار با اشاره به هزینه های سبد معیشت کارگران، گفت: این هزینه ها شامل هزینه های مسکن، بهداشت و درمان، خوراک و مواد غذایی و.

است که اگر تورم هر کدام محاسبه شود، می بینیم که حقوق و دریافتی کارگران کفاف هزینه های زندگی و سبد معیشت آنها را نمی دهد لذا باید تلاش کنیم که تورم در بخش های مختلف اقتصاد و جامعه کنترل شود.

پورموسی در ادامه از آغاز واریز معوقات حقوق بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی خبر داد و گفت: وزیر کار در روزهای گذشته اعلام کرد که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز معوقات حقوق بازنشستگان سایر سطوح آغاز شد

واریز معوقات حقوق بازنشستگان سایر سطوح آغاز شد