مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-13سياسي

آخرین وضعیت طرح ساماندهی تجمعات


رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طرح ساماندهی تجمعات در کارگروهی ذیل این کمیسیون در حال بررسی است و سپس بر اساس اولویت در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدصالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی تجمعات در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: این طرح از دستور کار کمیسیون خارج نشده و در کارگروهی ذیل کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در حال بررسی است.

نماینده مردم یزد در ادامه با بیان اینکه این طرح دارای مزایایی است، اظهار کرد: بر اساس این طرح چهارچوب اعتراضات و اغتشاشات از یکدیگر جدا می شود.

از سوی دیگر شاهد مسئولیت پذیری از سوی کسانی که قصد اعتراض به موضوعی یا برگزاری تجمعات را دارند، خواهیم بود و برابر قانون اساسی این امکان فراهم خواهد شد تا مردم آزادانه حضور یافته و اعتراض خود را مطرح کنند.

رییس کمیسیون امورداخلی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در آینده نه چندان دور طرح ساماندهی تجمعات از کارگروه به صحن کمیسیون می آید و نهایی خواهد شد.

جوکار گفت: تلاش ما این است تا با به نتیجه رسیدن این طرح شاهد ایجاد بستری مناسب برای شنیده شدن صدای اعتراضات مردمی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت طرح ساماندهی تجمعات

آخرین وضعیت طرح ساماندهی تجمعات