مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-13بين الملل

تبادل فناوری با چین و آلمان/ هنوز شهرک صنعتی مشترک نداریم


رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تبادل فناوری با چین و آلمان خبر داد و گفت: برای ساخت شهرک صنعتی مشترک در مرز نیازمند مجموعه اقدامات قانونی است، - رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تبادل فناوری با چین و آلمان خبر داد و گفت: برای ساخت شهرک صنعتی مشترک در مرز نیازمند مجموعه اقدامات قانونی است، اما با ارمنستان، ترکیه و عراق صحبت هایی در زمینه ساخت شهرک صنعتی مشترک شده است.

علی رسولیان در گفت وگو با ایسنا، از فعالیت دفاتر تبادل فناوری در شانگهای خبر داد و گفت: بنگاه های کوچک و متوسط به نوعی به بنگاه های چینی متصل می شوند، اما محدودیت های سفر به دلیل کرونا باعث شده این تبادل کمتر به شکل حضوری انجام شود.

وی افزود: تبادل فناوری با آلمان هم امسال اجرایی شده و در حال حاضر 23 بنگاه کوچک و متوسط در آلمان حضور پیدا کردند، با فناوری بنگاه های توسعه یافته آلمان آشنا شدند و توانستند نمایندگی های مختلف این کشور را دریافت کنند و اقداماتی نیز برای صادرات داشته باشند.

رسولیان در ادامه از حضور ایران در اجلاس صنایع کوچک کشورهای دنیا در لهستان که به زودی برگزار می شود خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از این فرصت، صنایع کوچک از اقدامات دنیا در این حوزه بیشتر استفاده کنند و تبادل فناوری با این کشورها گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل فناوری با چین و آلمان/ هنوز شهرک صنعتی مشترک نداریم

تبادل فناوری با چین و آلمان/ هنوز شهرک صنعتی مشترک نداریم