مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-13دانش

دانشجویان بازداشتی دانشگاه خلیج فارس آزاد شدند


رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در خصوص شایعه ورود نیروهای امنیتی و نظامی به دانشگاه گفت: علی رغم جوسازی متعدد لیدرهای اغتشاشات در خارج کشور، تاکنون هیچ نیروی امنیتی و نظامی وارد فضای دانشگاه نشده و بازداشت دانشجویان در محیط دانشگاه واقعیت ندارد.

- محمد مدرسی رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در هفته های اخیر برخی عناصر ضدانقلاب در خارج کشور، دانشجویان را به تجمع و اغتشاش در این دانشگاه دعوت کرده و پی در پی فراخوان می دهند.

وی افزود: علی رغم فراخوان های متعدد ضدانقلاب به عدم حضور در کلاس ها اما هیچ کلاس درسی تعطیل نیست و همه کلاس های دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود.

مدرسی در خصوص شایعه ورود نیروهای امنیتی و نظامی به دانشگاه تصریح کرد: علی رغم جوسازی متعدد لیدرهای اغتشاشات در خارج کشور، تاکنون هیچ نیروی امنیتی و نظامی وارد فضای دانشگاه نشده و بازداشت دانشجویان در محیط دانشگاه واقعیت ندارد.

وی گفت: وقتی اطلاع پیدا کردیم که سه نفر از دانشجویان در بیرون از فضای دانشگاه بازداشت شده اند در حالی که ارتباطی با دانشگاه نداشتند اما با این حال با پیگیری 100 درصدی مجموعه مدیریتی دانشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن آزاد شدند و اکنون مشکلی برای حضور در دانشگاه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بازداشتی دانشگاه خلیج فارس آزاد شدند

دانشجویان بازداشتی دانشگاه خلیج فارس آزاد شدند