مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-13اقتصادي

انتقاد سروری از نبود تبلیغات تخفیف عوارض شهرداری در سطح پایتخت


نایب رییس شورای شهر تهران از عدم اجرای تبلیغات شهری در راستای آگاهی بخشی به مردم در مورد تخفیف در پرداخت عوارض شهرداری گلایه کرد.

- نایب رییس شورای شهر تهران از عدم اجرای تبلیغات شهری در راستای آگاهی بخشی به مردم در مورد تخفیف در پرداخت عوارض شهرداری گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه مصوبه شورای شهر در مورد صدور تخفیف در پرداخت عوارض برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است، گفت: متاسفانه تبلیغات قابل قبولی در شهر نمی بینیم.

در حالیکه این مصوبه می تواند نسبت به افزایش درآمد شهرداری کمک کند و امیدواریم هر چه سریعتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این خصوص انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دوستان رسانه ای ما مجاهدین جهاد تبیین هستند که از آنها توقع داریم در متن حرکت کنند و نه در حاشیه، گفت: شهردار منطقه 19، 75 هکتار از اراضی تصرف شده شهر را آزاد کرده اند اما رسانه ها به جای اصل موضوع به لباس پرسنل شهرداری که شبیه پلیس بوده توجه کردند؟ آیا این مهم است؟! لباس ضد گلوله تن کردند که تیر نخورند؛ چرا این مسئله بزرگ می شو؟.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر گفت: در آن لایحه یکی از بندها در مورد لزوم اجرای پیوست رسانه ای و تبلیغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سروری از نبود تبلیغات تخفیف عوارض شهرداری در سطح پایتخت

انتقاد سروری از نبود تبلیغات تخفیف عوارض شهرداری در سطح پایتخت