مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-13سياسي

رییس جمهور آذربایجان دست از توهمات خام خود بردارد


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور آذربایجان باید دست از توهمات خام خود در مورد ایران بردارد و به پشتوانه غربی ها دلگرم نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، 22 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: تذکر بنده درباره اظهارات مداخله جویانه رییس جمهورآذربایجان و تداوم گستاخی ها و دستورات فرمایشی نمایندگان مجلس این کشور و برخی رسانه های متوهم جمهوری آذربایجان و تعرض به هویت ملی ایران است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه در رخوت و سستی آزاردهنده وزارت امور خارجه و سفیر بی کفایت ایران در باکو و انفعال شدید دولت در مقابل زبان درازی های مقامات و رسانه های باکونشین، این بی مقداران متوهم مدتی است پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و ضمن دویدن در مسائل تجزیه طلبانه، توهم خیالی در سر می پرورانند.

وی تصریح کرد: به رییس جمهور آذربایجان هشدار می دهم از تصورات غلط و توهمات خام بیرون بیاید و خود را به پشتوانه های خیالی هم پیمانان فرصت طلب غربی و اسراییل غاصب دلگرم نکند.

احمدی بیغش تاکید کرد: ضمن احترام به مردم صبور و دوست داشتنی آذربایجان که همه آن ها را بخشی از وجود ابدی خود می دانیم، به برخی مسئولان این کشور به ویژه الهام علی اف تذکر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آذربایجان دست از توهمات خام خود بردارد

رییس جمهور آذربایجان دست از توهمات خام خود بردارد