مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-13سياسي

فقط 3 درصد جمعیت استان اصفهان عضو کتابخانه های عمومی هستند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به مراجعه کم خانواده ها به کتابخانه ها، گفت:150 هزارنفر، معادل 3درصد جمعیت استان اصفهان عضو کتابخانه های عمومی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی ظهر یکشنبه در نشست خبری که در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده ها به کتابخانه ها مراجعه نمی کنند، اظهار داشت: از بیش از پنج میلیون جمعیت استان اصفهان، 150 هراز نفر در کتابخانه های ما عضویت دارند که معادل سه درصد جمعیت استان است.

وی با بیان اینکه این آمار برای استان اصفهان و مهد علم و ادب مناسب نیست، افزود: اگر کتابخانه های شهرداری اصفهان، آموزش و پرورش و سایر کتابخانه های مشترک و مستقل بررسی شود عدد عضویت به بالای 10 درصد و به نُرم (حد معمول) می رسد در حالی که آمار سه درصد مربوط به تعداد اعضا کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بخشی از دلایل اقبال کم مردم به ما بازمی گردد و لازم است که تازه های نشر و کتاب های مورد نیاز خانواده ها، دانش آموزان و کودکان بروز رسانی شود.

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه برخی افراد اصلاً به کتابخانه مراجعه ندارند، تصریح کرد: باید با کمک رسانه ها کاری کنیم که کتاب و کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 3 درصد جمعیت استان اصفهان عضو کتابخانه های عمومی هستند

فقط 3 درصد جمعیت استان اصفهان عضو کتابخانه های عمومی هستند