مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-13ورزشي

حضور تیم ملی بسکتبال در تالار آزادی برای دیدار لغو شده بااسترالیا


با وجود اعلام رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال مبنی بر عدم سفر استرالیا به ایران و لغو بازی، تیم ملی کشورمان همراه با تیم داوری در زمان مقرر در زمین مسابقه حضور خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار دوم تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2023 به دلیل امتناع حریف از سفر به تهران برگزار نمی شود.

این موضوع به صورت رسمی از طرف فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) اطلاع رسانی شده و حتی باخت فنی استرالیا در آن و متعاقباً برد فنی برای این نیز اعلام شده است.

با این حال تمام اقدامات مرسوم برای برگزاری یک دیدار رسمی، در رابطه با این دیدار لغو شده انجام خواهد شد.

به همین منظور تیم داوری که به منظور قضاوت دیدار تیم های ایران و چین به ایران سفر کرده بودند همچنان در تهران هستند تا عصر امروز یکشنبه جلسه هماهنگی با حضور آنها برگزار شود.

همچنین مربیان و ملی پوشان بسکتبال کشورمان فردا دوشنبه راس ساعت 17 که زمان مقرر برای برگزاری دیدار برابر استرالیا بود همراه با داوران در تالار آزادی حاضر می شوند تا اینگونه آمادگی رسمی خود را برای تقابل با استرالیا اعلام کنند.

طبق قانون مربیان و بازیکنان تیم ملی بسکتبال همانطور که برای انجام دیدار رسمی باید آماده باشند، به مدت 15 دقیقه در زمین می مانند تا اینگونه آمادگی خود را برای برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم ملی بسکتبال در تالار آزادی برای دیدار لغو شده بااسترالیا

حضور تیم ملی بسکتبال در تالار آزادی برای دیدار لغو شده بااسترالیا