مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-13فرهنگي

جشنواره تئاتر طلوع، فرصتی برای نشان دادن توانمندی های افراد دارای معلولیت


سازمان بهزیستی فعالیت های بسیار زیادی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت دارد که فاخرترین جلوه توانمندسازی این سازمان در عرصه هنر و تئاتر است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: سازمان بهزیستی فعالیت های بسیار زیادی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت دارد که فاخرترین جلوه توانمندسازی این سازمان در عرصه هنر و تئاتر است.

سلمان حسینی پیش از ظهر امروز (22 آبان ماه) در افتتاحیه ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت (طلوع)، اظهار کرد: استان زنجان برای سومین بار از 22 آبان ماه الی 25 آبان ماه میزبان جشنواره تئاتر منطقه ای (طلوع) و هنرمندان استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین و زنجان است.

وی افزود: سازمان بهزیستی فعالیت های بسیار زیادی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت دارد که فاخرترین جلوه توانمندسازی این سازمان در عرصه هنر و تئاتر است که افراد دارای معلولیت به بهترین شکل این توانمندی را به ظهور رسانده اند.

همچنین این جشنواره فرصتی است تا افراد دارای معلولیت با زبان هنر و خلاقیت افکار عمومی را با چالش ها، توانمندی ها و مشکلات آشنا کنند.

در ادامه مراسم داور ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت طلوع نیز بیان کرد: مطالعه تاریخ به من آموخته است که در لابه لای همه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر طلوع، فرصتی برای نشان دادن توانمندی های افراد دارای معلولیت

جشنواره تئاتر طلوع، فرصتی برای نشان دادن توانمندی های افراد دارای معلولیت