مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-13سياسي

ارائه برنامه چهارم توسعه شهری تهران به شورای شهر/تدوین برنامه در کمتر از3ماه


شهردار تهران از تدوین برنامه چهارم توسعه شهری در کمتر از سه ماه با تلاش 200 نفر از صاحبنظران خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس سیاست های ابلاغی شورا تدوین و به شورای شهر تهران تقدیم شد.

- شهردار تهران از تدوین برنامه چهارم توسعه شهری در کمتر از سه ماه با تلاش 200 نفر از صاحبنظران خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس سیاست های ابلاغی شورا تدوین و به شورای شهر تهران تقدیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی با حضور در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، گفت: از شورای شهر به واسطه دو مصوبه ای که تصویب کرد قدردانی می کنم؛ زیرا که موضوع تخفیفات عوارض، ایجاد گشایش برای زندگی شهروندان و ایجاد زمینه رونق در ساخت و ساز شهر محسوب می شود.

وی افزود: از گذشته تا کنون دو نگاه در مجموعه مدیریت شهری وجود داشته، یک نگاه برای گشایش مردم و منافع آنها بوده و نگاه دیگر گرانتر کردن اداره شهر بوده که شرایطی را فراهم کرد که امروز ویرانی بازار ساخت و ساز و اجاره نشینی در کشور محصول این نگاه است.

از این رو توجه شورا نسبت به ارائه تخفیفات و گشایش در کار مردم به صورت نقد و اقساط بدون افزایش میزان آن یعنی پرداخت عوارض در طول 24 تا 36 ماه به صورت اقساط حکایت از این دارد که شورا و شهرداری دغدغه مردم را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه چهارم توسعه شهری تهران به شورای شهر/تدوین برنامه در کمتر از3ماه

ارائه برنامه چهارم توسعه شهری تهران به شورای شهر/تدوین برنامه در کمتر از3ماه