مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:412022-11-13اجتماعي

زاکانی: اقدام جدی در زمینه ایمن سازی ساختمان ها انجام نشده بود


اقدامی جدی در زمینه ایمن سازی ساختمان ها صورت نگرفته بود اما امروز 9 دستگاه دست به دست هم داده اند و تیم های مشترکی در 22 منطقه تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از سایت شهر، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از برنامه های ما توسعه حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: چهار تحول در برنامه چهارم توسعه شهرداری پیش بینی شده که اجرای هشت کلان پروژه را در بخش تحول کالبدی شهر داریم.

بزرگترین مشکل ما ترافیک است و مردم از آن رنج می برند.

آلودگی هوا و بد مسکنی دیگر مشکل ماست و برای حل آن ابرپروژه نوسازی شهر بر مدار حمل و نقل عمومی را در نظر داریم تا بتوانیم آسایش، ایمنی و رفاه را به ارمغان بیاوریم.

شهردار تهران با بیان اینکه در تحول نرم مشارکت مردم بر محور نخبگان مدنظر بود، گفت: خروجی تحول فناورانه در کنار شهروند الگو، شهر هوشمند است و بر این اساس پیشرفت و آبادانی را بر محور شهروندان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حمل و نقل مساله ای بسیار جدی است و به جز تمرکز بر توسعه ریلی، تمرکز را بر توسعه اتوبوسرانی و تاکسیرانی قرار داده ایم.

امیدواریم روند افزایش دو هزار و 225 دستگاه اتوبوس که تحویل گرفتیم و با جهش هزار عددی به حدود سه هزار و 200 دستگاه افزایش یافت، تسریع و توسعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: اقدام جدی در زمینه ایمن سازی ساختمان ها انجام نشده بود

زاکانی: اقدام جدی در زمینه ایمن سازی ساختمان ها انجام نشده بود