مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:412022-11-13حوادث

شناسایی و انهدام باند بزرگ مواد مخدر با بیش از 2 تن تریاک در هرمزگان


با هوشیاری و تلاش ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب ، دریک عملیات ضربتی پلیسی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر و دراین عملیات بیش از 2 تن تریاک کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال یک محموله سنگین مواد از مرزهای شرقی کشور به داخل استان را داشتند را شناسایی و با گسترش چتر اطلاعاتی ،فعالیت سوداگران را رصد کردند .

وی افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب روز گذشته ضمن شناسایی مسیر اصلی تردد قاچاقچیان و مخفیگاههای آنان در منطقه هشتبندی ، با همکاری مشترک ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در سه عملیات ضربتی و همزمان 11 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهای سوداگران 2 تن و 25 کیلو مواد مخدر تریاک کشف و 4 دستگاه خودرو متعلق به این باند را توقیف کردند.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد اعضا این باند محموله مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور وارد و قصد انتقال این محموله سنگین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام باند بزرگ مواد مخدر با بیش از 2 تن تریاک در هرمزگان

شناسایی و انهدام باند بزرگ مواد مخدر با بیش از 2 تن تریاک در هرمزگان