مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:422022-11-13سياسي

همکاری ساترا و پلتفرم ها برای انجام تنظیم گری تعاملی


علاوه بر سامانه ساپرا برای دریافت شکایت مردمی (Sapra.

ir)، اکثر پلتفرم ها سامانه هایی برای دریافت انتقادات و شکایات دارند که استفاده از این ظرفیت برای پیگیری آن ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه گفت وگوی فرهنگی به تهیه کنندگی رقیه زهرا پرندآور و با اجرای لیلا سلمانی با موضوع چالش های تنظیم گری اجتماعی در فضای مجازی چهارشنبه ساعت هشت شب با حضور محمدحسن خلعتبری سرپرست معاونت توسعه بازار و کسب و کار ساترا و ارتباط تلفنی با فرزاد آذری پور مدیرعامل پلتفرم هاشور، احسان رستگار منتقد گفت و گو رفت.

در ابتدای برنامه، سرپرست معاونت توسعه بازار و کسب و کار ساترا درخصوص تعریف تنظیم گری اجتماعی گفت: از زمانی که دولت_ملت ها پدید آمدند حجم زیادی از ترافیک کارها به سمت دولت های بزرگ رفت.

دولت ها روز به روز بزرگ تر شدند و در علوم سیاسی نظریه تنظیم گری به وجود آمد که دولت ها بر مبنای آن از تصدی گری بر امور مختلف به سمت تنظیم گری حرکت کنند.

خلعتبری درباره چالش های تنظیم گری اجتماعی صوت و تصویر فراگیر تاکید کرد: عدم همگرایی نهادی در برخی لایه های دولت، نابالغ بودن برخی بخش های خصوصی و عمومی و آماده نبودن نسبی بخش فرهنگ عمومی جزو چالش های جدی تنظیم گری اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ساترا و پلتفرم ها برای انجام تنظیم گری تعاملی

همکاری ساترا و پلتفرم ها برای انجام تنظیم گری تعاملی