مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-13اقتصادي

افزایش قدرت خرید مردم و کاهش تورم از اولویت های مهم مجلس است


مهم ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم آسیب جدی می زند.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهم ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم آسیب جدی می زند.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی در حاشیه بازدید از کتابخانه شهید مفتح کرمان در جمع کتابداران و مسئولان کتابخانه های شهر کرمان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و تقدیر از فعالان این حوزه اظهار کرد: بخش عمده ای از مشکلات جامعه ناشی از عدم اشراف اطلاعاتی و عدم اطلاع از مبانی علمی است و اگر شما حتی یک نفر را با این عرصه آشنا کنید، اقدام ارزنده ای انجام داده اید.

وی افزود: یکی از نگرانی های جدی ما، کودکان بازمانده از تحصیل هستند و اداره کل کتابخانه ها نیز باید در این زمینه اقدامی را که می تواند، انجام بدهد و افراد بازمانده از تحصیل شناسایی شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: هر کودکی که در این سرزمین نتواند درس بخواند، تبدیل به یک بمب ساعتی برای جامعه می شود و کسی که از دانش دور باشد، به بلاهای مختلف دچار شده و بقیه را گرفتار می کند.

وی بیان کرد: عرصه علم، دانش و کتاب برای جامعه ای که می خواهد پیشرفت کند ضروری است و باید به این عرصه کمک کنیم و نباید حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قدرت خرید مردم و کاهش تورم از اولویت های مهم مجلس است

افزایش قدرت خرید مردم و کاهش تورم از اولویت های مهم مجلس است