مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-13اقتصادي

همکاری سازمان امنیت و همکاری اروپا با ترکمنستان برای بهبود عملکرد مناطق آزاد


سازمان امنیت و همکاری اروپا در عشق آباد سمیناری را برای متخصصان داخلی در خصوص ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و بهبود فعالیت های اقتصادی خارجی در مناطق آزاد اقتصادی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، سازمان امنیت و همکاری اروپا در عشق آباد سمیناری را برای متخصصان داخلی در خصوص ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و بهبود فعالیت های اقتصادی خارجی در  مناطق آزاد اقتصادی برگزار کرد.

در این سمینار نمایندگانی از وزارتخانه های دادگستری، تجارت و روابط اقتصادی خارجی، دارایی و اقتصاد، بانک مرکزی، خدمات گمرکی دولتی و اتحادیه صنعت گران و کارآفرینان ترکمنستان گرد هم آمدند.

ایوان مارکوویچ بوشکوویچ ، رییس بخش اقتصادی و محیط زیست مرکز سازمان امنیت و همکاری اروپا در عشق آباد در ابتدای این مراسم گفت: تحقق ظرفیت های مناطق آزاد اقتصادی می تواند باعث ایجاد مشاغل جدید، افزایش صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی شود.

در ادامه یک کارشناس بین المللی دعوت شده از بریتانیا بهترین شیوه های کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا در ایجاد مناطق آزاد اقتصادی را در این دوره آموزشی به اشتراک گذاشت و به تفصیل در مورد سازماندهی کنترل گمرکی و اثربخشی مناطق آزاد اقتصادی صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان امنیت و همکاری اروپا با ترکمنستان برای بهبود عملکرد مناطق آزاد

همکاری سازمان امنیت و همکاری اروپا با ترکمنستان برای بهبود عملکرد مناطق آزاد