مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-13سياسي

بخشش 3 زندانی محکوم به اعدام در رفسنجان


طی 6 ماه اول سال جاری 4899 فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف رفسنجان شده که با وساطت اعضای شوراها تعداد 4815 مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

- رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: با تلاش و زحمات اعضای و دبیران شورای های حل اختلاف شهرستان در6 ماه سپری شده از ابتدای سال جاری، یک هزار و 113 فقره پرونده به مصالحه ختم شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام پورمحمدی اظهار کرد: در راستای حل و فصل اختلافات و همچنین احیاء سنت حسنه صلح در جامعه، اعضای شورای حل اختلاف حوزه قضایی رفسنجان موفق شدند تا پایان شهریورماه امسال، 1113 فقره پرونده را با صلح وسازش ختم کنند   وی عنوان کرد: طی 6 ماه اول سال جاری  4899 فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف رفسنجان شده که با وساطت اعضای شوراها تعداد 4815 مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

  پورمحمدی با اشاره به اینکه نسبت پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح در این حوزه قضایی 51 درصد است، افزود:  شعب زندان در این حوزه قضایی موجبات آزادی 45 مددجو را فراهم کرده و سه زندانی از مجازات قطعی قصاص و چوبه دار رهایی یافتند  .

  رییس دادگستری رفسنجان بیان کرد: طی شش ماهه اول امسال، تعداد 793 فقره پرونده به شعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف این حوزه قضایی وارد شده و 684 فقره نیز در همین زمان مختومه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 3 زندانی محکوم به اعدام در رفسنجان

بخشش 3 زندانی محکوم به اعدام در رفسنجان