مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-13اقتصادي

هیچ دستگاهی حق ندارد استاندارد جدیدی بر دوش فعال اقتصادی بگذارد


هیچ دستگاهی حق ندارد خارج از قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، استاندارد جدیدی بر دوش فعال اقتصادی بگذارد، - ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان ملی استاندارد گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد خارج از قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، استاندارد جدیدی بر دوش فعال اقتصادی بگذارد، این تخلف است.

مهدی اسلام پناه امروز، 22 آبان ماه، در مراسم روز جهانی استاندارد که در سالن صبای صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: فعالان اقتصادی در کشور ثابت کردند نجات تولید کشور با همت بلند آن ها رقم می خورد.

صنعتگران، مدیران کیفیت، کارشناسان استاندارد و همکاران من که افسران کیفی و افسران نرم جبهه اقتصادی کشور هستند، کار بزرگی در کشور انجام می دهند و این کار نباید از نگاه تیزبین مسئولان و دیگر اقشار جامعه پوشیده بماند.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران در سال 96 با قانون جدید مجلس به یک سازمان حاکمیتی مستقل دولتی زیر نظر مستقیم رییس جمهور ارتقای جایگاه داد، افزود: قانون گذار به خلاء این نظام و چنین الزاماتی پی برده است.

طول عمر این سازمان بالغ بر 100 سال بوده که در 10 ساله پایانی یک قرن شدن آن به این نتیجه رسیدند که جایگاه استاندارد، کیفی و حق الناس به حدی بالاست که باید حلقه اتصال آن مستقیم زیر نظر رییس جمهور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دستگاهی حق ندارد استاندارد جدیدی بر دوش فعال اقتصادی بگذارد

هیچ دستگاهی حق ندارد استاندارد جدیدی بر دوش فعال اقتصادی بگذارد