مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-13سياسي

هدف ما در دادگاه انقلاب ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است


نشست قضایی معاون اول قوه قضاییه با قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد و مصدق در این نشست خاطرنشان کرد که «قضات دادسرا و دادگاه های انقلاب در خط مقدم نظم و امنیت مردم و نظام، - نشست قضایی معاون اول قوه قضاییه با قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد و مصدق در این نشست خاطرنشان کرد که قضات دادسرا و دادگاه های انقلاب در خط مقدم نظم و امنیت مردم و نظام، مجاهدت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، صبح امروز یکشنبه 22 آبان نشست قضایی حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه با قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران، با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، سید محمد تقوی رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران و قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در این نشست گفت: قضات دادسرا و دادگاه های انقلاب در خط مقدم حفظ نظم و امنیت و صیانت از ارکان نظام خدمت می کنند و به صورت شبانه روزی در حال ایثار و مجاهدت هستند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، گفت: سخنان هفتم تیر امسال رهبر معظم انقلاب کاملا کارشناسی شده و تخصصی بود و برای تحقق فرامین و سیاست های رهبر انقلاب، قرارگاه عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما در دادگاه انقلاب ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است

هدف ما در دادگاه انقلاب ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است