مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-13اقتصادي

اختصاص 825 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان کردستانی


مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، گفت: 825 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی از مصوبات رییس جمهور به استان بوده که تا کنون بیش از 50 درصد این تسهیلات با حمایت اعضای شورای اشتغال و بانک های عامل پرداخت شده که این میزان 5 هزار و 400 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، گفت: 825 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی از مصوبات رییس جمهور به استان بوده که تا کنون بیش از 50 درصد این تسهیلات با حمایت اعضای شورای اشتغال و بانک های عامل پرداخت شده که این میزان 5 هزار و 400 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

رضا طوسی، در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان که امروز، 22 آبان در اردوگاه امام علی(ع) سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه ازدواج را محکم ترین بنای اسلام دانست، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) می فرماید: در اسلام هیچ بنایی نزد خداوند محبوب تر و ارجمندتر از ازدواج نیست .

مدیرکل کمیته امداداستان کردستان بیان کرد: در حال حاضر کمیته امداد در 35 سرفصل و 94 خدمت به مددجویان تحت پوشش خود خدمات ارائه می دهد که یکی از این خدمات در رابطه با سنت حسنه ازدواج و ازدواج آسان می باشد.

وی با اشاره به اینکه اهدای جهیزیه یکی از 94 خدمت کمیته امداد بوده است، بیان کرد: با حمایت وپشتیبانی مسئولان استان امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 825 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان کردستانی

اختصاص 825 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان کردستانی