مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:522022-11-13بين الملل

افول ترامپ؟/ تمایل جمهوریخواهان به «دیسانتیس» برای انتخابات 2024


در نظرسنجی یوگاو، 42 درصد جمهوری خواهان و مستقل های متمایل به آن ها گفتند فرماندار فلوریدا را به رییس جمهور سابق برای نامزدی حزب در انتخابات 2024 ترجیح می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید که جمعه منتشر شد، جمهوری خواهان و مستقل های متمایل به آن ها، ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا را به دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات سال 2024 ترجیح می دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا، در نظرسنجی انجام شده توسط موسسه یوگاو، 42 درصد جمهوری خواهان و مستقل های متمایل به آن ها گفتند دیستانتیس را به ترامپ برای نامزدی در سال 2024 ترجیح می دهند.

فقط 35 درصد گفتند ترامپ را به دیسانتیس ترجیح می دهند.

  طبق این گزارش، آن دسته از شرکت کنندگان در این نظرسنجی که خود را جمهوری خواهان راسخ می دانند، احتمال بیشتری داشت که نامزد سومی را (45 درصد) به ترامپ بجای فرماندار فلوریدا که در انتخابات میان دوره ای توانست بار دیگر صاحب این سمت شود، ترجیح دهند.

چهل و سه درصد جمهوری خواهان راسخ گفتند که دیسانتیس را ترجیح می دهند.

  در عین حال، دیسانتیس در بین رای دهندگان متمایل به جمهوری خواهان حمایت بیشتری کسب کرد و 45 درصد از افراد این گروه نامزدی وی را در مقابل 21 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول ترامپ؟/ تمایل جمهوریخواهان به «دیسانتیس» برای انتخابات 2024

افول ترامپ؟/ تمایل جمهوریخواهان به «دیسانتیس» برای انتخابات 2024