مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-13اقتصادي

اعلام شلوغ ترین، پرترددترین و خلوت ترین خط و ایستگاه متروی پایتخت


سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به آخرین آمار مسافران متروی پایتخت، از افزایش آمارهای تردد مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد.

- سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به آخرین آمار مسافران متروی پایتخت، از افزایش آمارهای تردد مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد عباسی نامی با بیان اینکه تعداد مسافر هفت ماه اول سال گذشته 154 میلیون مسافر بود، گفت: براساس آمارهای تردد، متروی تهران امسال 221 میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافر دارد.

وی تصریح کرد: خط یک شلوغ ترین خط مترو، ایستگاه متروی میدان آزادی پرترددترین و ایستگاه شهر آفتاب خلوت ترین ایستگاه های مترو تهران هستند.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران ستون فقرات حمل و نقل عمومی است و سفر کردن برای تمامی شهروندان با این وسیله حمل و نقل پاک، ایمن و سریع آسان تر شده و مسافران با مدیریت زمان سفر خود می توانند راحت تر از این وسیله استفاده کنند.

نامی با اشاره به اینکه روزانه تمامی ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه به صورت دقیق رصد می شود، افزود: در حال حاضر تمام خطوط متروی پایتخت با افزایش مسافر همراه هستند و ایستگاه های تقاطعی مترو که همیشه شلوغ تر از ایستگاه های دیگر بوده با حجم بیشتر مسافر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شلوغ ترین، پرترددترین و خلوت ترین خط و ایستگاه متروی پایتخت

اعلام شلوغ ترین، پرترددترین و خلوت ترین خط و ایستگاه متروی پایتخت