مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:172022-11-13سياسي

«عبدالله ملکی» مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ماهنشان شد


آیین تکریم« محمد فرخی نیا» و معارفه «عبدالله ملکی» به عنوان مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان ماهنشان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیین تکریم محمد فرخی نیا و معارفه عبدالله ملکی به عنوان مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان ماهنشان با حضور رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان زنجان و مسؤولین شهرستان ماهنشان برگزار شد.

در این مراسم، محمدجواد محمدی در سخنانی با اشاره به حوادث اخیر کشور از جمله حادثه تروریستی تلخ شاهچراغ و به گلوله بستن زائران بی گناه حضرت احمد بن موسی(ع)، اشاره و اظهار کرد: در جنگ روایت ها اگر وقایع را درست و به موقع روایت نکنیم دشمن به سود خود آنها را روایت خواهد کرد، لذا دشمن با روایت های متناقض با حقیقت به میدان آمده و عموم مردم باید از منبع روایت اطمینان حاصل کنند و مطمئنا رسانه های معاند با نظام از جمله بی بی سی و اینترنشنال با انتشار دروغ وقایع را وارونه جلوه خواهند داد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان زنجان با بیان ضرورت جهاد تبیین و آگاه سازی نسل جوان، به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص صف آرایی دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی اشاره کرد و افزود: نگاه هوشمندانه و دور اندیشانه رهبری در خصوص ضرورت جهاد تبیین امروز برای همگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عبدالله ملکی» مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ماهنشان شد

«عبدالله ملکی» مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ماهنشان شد