مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-13سياسي

اختصاص 1800 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به کردستان


در زمینه ایجاد اشتغال در استان ظرفیت هایی از جانب دولت فراهم شده و اخیرا هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 16 قانون بودجه به استان برای کمک به اشتغال اختصاص یافته است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان، گفت: در زمینه ایجاد اشتغال در استان ظرفیت هایی از جانب دولت فراهم شده و اخیرا هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 16 قانون بودجه به استان برای کمک به اشتغال اختصاص یافته است.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان که امروز، 22 آبان ماه در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، گفت: کمیته امداد از یادگارها و صدقات جاریه امام راحل بوده است که طی مسیر بالندگی نقش مؤثری در رفع محرومیت، عمران و آبادانی و حوزه اقتصاد و ایجاد اشتغال داشته است و امروز سهم قابل توجهی از اشتغال ایجاد شده در استان نتیجه زحمات و پیگیری های صورت گرفته در این نهاد مقدس بوده است.

وی با اشاره به طرح های راهبری شغلی، توانمندسازی و خودکفایی از طرح های موفق کمیته امداد بوده است، افزود: کمیته امداد استان کردستان به صورت هدفمند با نظارت مستمر در بخش اشتغالزایی مددجویان ورود کرده و توفیقات خوبی را از این ارگان هم در سطح کشور و هم استان شاهد هستیم و ما از همه دستگاه های فعال در حوزه اشتغال این انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1800 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به کردستان

اختصاص 1800 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به کردستان