مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-13حوادث

دستگیری عامل اغفال دختر جوان در جنوب تهران


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل اغفال دختر جوان در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی در تشریح جزییات  خبر دستگیری عامل اغفال دختر جوان گفت: با وقوع مفقودی یک دخترجوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

  وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، این دختر جوان از سوی یک مردجوان هدف اغفال گرفته و از خانه فرار کرده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع مبنی بر وقوع جنایت، بلافاصه کارآگاهان وارد عمل شدند و با رصد اطلاعاتی گسترده و تحقیقات شبانه روزی هویت مرد جوان را شناسایی کرده و کارآگاهان در گام بعدی، با استفاده از روش های نوین پلیسی موفق شدند مخفیگاه مرد جوان را در جنوب تهران شناسایی کنند.

  وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوز های لازم قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در یک ضربتی متهم را دستگیر و دختر جوان را پیدا کردند.

  رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم اغفال دختر جوان در فضای مجازی اعتراف کرد و گفت هدفش ازدواج با دختر جوان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اغفال دختر جوان در جنوب تهران

دستگیری عامل اغفال دختر جوان در جنوب تهران