مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-13سياسي

موکب به یک نماد اصلی در خوزستان تبدیل شده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امروزه موکب و موکب داری به یک نماد اصلی در فرهنگ مردم خوزستان به دلیل عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تبدیل شده است.

- اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امروزه موکب و موکب داری به یک نماد اصلی در فرهنگ مردم خوزستان به دلیل عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری پایتخت موکب ها که در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ اربعین که بخشی از آن موکب و موکب داری است در دل و جان مردم ایران رسوخ پیدا کرده به گونه ای که امروزه نماد اصلی در خوزستان موکب ها به شمار می روند که نشان از ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.

وی با اشاره به اینکه اربعین به فرهنگی مترقی در بین مردم خوزستان تبدیل شده است، بیان کرد: یکی از نشانه های مؤمنان شرکت در مراسم اربعین حسینی است و ایرانی ها و مؤمنان در سراسر جهان در سال های اخیر نگاهی توأم با عشق و ارادت به مردم اربعین حسینی پیدا کرده اند و مردم با شرکت در اربعین نیز عشق مضاعف خود را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام اخوان صباغ با اشاره به برگزاری سوگواره پایتخت موکب ها در اهواز از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: این سوگواره امسال برای اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب به یک نماد اصلی در خوزستان تبدیل شده است

موکب به یک نماد اصلی در خوزستان تبدیل شده است