مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-13پزشكي

جشنواره میوه و غذای قومس در دانشگاه سمنان


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان از گشایش جشنواره میوه و غذای قومس به همت انجمن علمی علوم و صنایع غذایی دانشگاه سمنان خبر داد.

- دکتر اشکان جبلی جوان 22آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: غذای سالم ، غذای محلی کلیه مناطق کشور ، غذای ساده و ارزان ، فرآورده های میوه ، غذاهای نوآورانه ، کیک و شیرینی های محلی، نان محلی و نوشیدنی های محلی و سالم از محورهای این جشنواره است .

وی از عرضه محصولات متنوع سالم در این جشنواره خبر داد و افزود: برپایی جشنواره هایی از این دست به معرفی بهتر غذاهای سالم و سلامت جامعه کمک می کند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها تمرینی برای ورود دانشجویان به بازار کار و تمرین کار آفرینی است .

دکتر جبلی جوان با بیان اینکه 59 انجمن علمی در دانشگاه سمنان فعال است اضافه کرد: این جشنواره به همت انجمن علمی علوم و صنایع غذایی دانشگاه سمنان به منظور ارائه محصولات غذایی برپا شده است .

وی ایجاد نشاط اجتماعی در بین دانشجویان ، ارائه محصولات از تولید به مصرف ، و معرفی محصولات و غذاهای بومی و محلی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد .

به گفته دکتر جبلی جوان، برگزاری کارگاه های آموزشی آشپزی ، مسابقات آشپزی و برگزاری مسابقات و ورزش های بومی محلی از دیگر برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره میوه و غذای قومس در دانشگاه سمنان

جشنواره میوه و غذای قومس در دانشگاه سمنان