مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-13پزشكي

بررسی عدم تحمل گلوکز در زنان استفاده کننده از روش های کمک باروری


گروهی از پژوهشگران، با هدف بررسی میزان بروز عدم تحمل گلوکز در زنانی که از روش های کمک باروری استفاده کرده اند، پژوهشی را انجام دادند که نشان می دهد، - گروهی از پژوهشگران، با هدف بررسی میزان بروز عدم تحمل گلوکز در زنانی که از روش های کمک باروری استفاده کرده اند، پژوهشی را انجام دادند که نشان می دهد، شیوع سندرم های متابولیک پس از زایمان در زنانی که از روش های کمک باروری استفاده می کنند، 20.

8 درصد و در زنانی که به شکل طبیعی باردار شده بودند، 10.

9 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیابت بارداری یکی از شایع ترین اختلالات متابولیک است که به شکل عدم تحمل گلوکز در سه ماهه دوم یا سوم بارداری تشخیص داده می شود.

از دلایل افزایش میزان ابتلا به دیابت بارداری می توان به افزایش سن مادران، پیشرفت روش های تشخیص، افزایش چاقی و رژیم های غذایی ناسالم در جامعه اشاره کرد.

با هدف بررسی میزان بروز عدم تحمل گلوکز، شش تا دوازده هفته پس از زایمان، در زنانی که از روش های کمک باروری استفاده کرده اند و مقایسه آن با زنان دارای باروری طبیعی، دکتر اعظم کوه کن، آرزو عربی پور، دکتر اشرف معینی، دکتر محمد خمسه و همکارانشان در پژوهشگاه رویان، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران، پژوهشی طراحی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عدم تحمل گلوکز در زنان استفاده کننده از روش های کمک باروری

بررسی عدم تحمل گلوکز در زنان استفاده کننده از روش های کمک باروری