مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-13سياسي

بازسازی حوزه های علمیه برحسب نیاز یک ضرورت است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه بر بازسازی حوزه های علمیه بر حسب نیاز تأکید داریم، گفت: در شرایط فعلی جامعه ما به تحصیلات حوزوی نیاز دارد تا به شبهات دینی و معرفتی مردم پاسخ دهند.

- حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز یکشنبه 22 آبان در دیدار با مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه به تحصیلات حوزوی نیاز دارد و باید در راستای جذب نیرو و کمیت حوزه های علمیه اقدامات حساب شده انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طلبه باید همراه با جامعه، همراه با درد مردم و دغدغه مند باشد و از طرفی مشکلات معیشتی نیز او را زمین گیر نکند، افزود: برخی از مساجد یک امام جماعت ندارد.

عبادی با بیان اینکه در بسیاری از روستاها نیاز به یک طلبه برای انجام کارهای فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: رفع مشکلات مادی طلبه باید به گونه ای باشد که منجر به ایجاد روحیه رفاه طلبگی نشده و طلبه از زندگی همراه با قناعت فاصله نگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حوزه علمیه نیازهای اولیه فرهنگی را تأمین می کند؛ بنابراین از جهت کمیت و از حیث کیفیت، جذب طلبه باید برنامه ریزی های بسیار دقیقی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی حوزه های علمیه برحسب نیاز یک ضرورت است

بازسازی حوزه های علمیه برحسب نیاز یک ضرورت است