مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-13سياسي

دشمن بنا ندارد کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل گیرد


استاندار خراسان رضوی بدشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوبعلی نظری ظهر دوشنبه در مراسم روز جهانی استاندارد در مشهد با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: نقطه تمایز کشور و نظام ما نسبت به دیگران در کیفیت راهبردی و اهداف بلند نظام اسلامی است که موجب تولید قدرت نرم می شود.

وی افزود: هر محصولی از نظر کیفیت و کمیت با دیگر پدیده ها نیز ارتباط دارد به همین دلیل نباید کالای مخرب و یا با تأثیر منفی بر دیگر پدیده ها تولید شود به عنوان نمونه محصول خوراکی تولید شده باید برای سلامت انسان مفید باشد و در عین حال باید قدرت بخش نیز باشد.

نظری ادامه داد: نشان استاندارد نشان دهنده و موید سلامت محصول و کالا است و همچنین نشان دهنده ارتباط مناسب آن محصول با دیگر پدیده ها است.

استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان استاندارد نیز مرکز مطمئنی است که سلامت این پدیده ها را مورد تأیید قرار می دهد و مصرف کننده از مسیر سلامت تولید تا مصرف آگاه می شود و از سوی دیگر، تولید کنندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بنا ندارد کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل گیرد

دشمن بنا ندارد کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل گیرد