مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-13سياسي

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس لرستان برگزار شد


انتخابات شورای دانش آموزی به طور همزمان در مدارس سطح استان لرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر استان در دبیرستان هیئت امنایی آیت الله گلپایگانی ناحیه یک خرم آباد برگزار شد.

رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان انتخابات شورای دانش آموزی را هم از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: این انتخابات تمرینی برای دانش آموزان است تا در انتخابات های مهم آینده که شرکت می کنند بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی، مشارکت دانش آموزان در تصمیم سازی و تصمیم گیری مدرسه را مهم دانست و افزود: شورای دانش آموزی بازوی مشورتی مدرسه هستند و در کیفیت بخشی به آموزش و تربیت در مدرسه نقش داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مهم ترین هدف در آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از ساحت های سند بنیادین آموزش و پرورش مشارکت پذیری دانش آموزان در تصمیمات مدرسه است.

عزتی با برشمردن ویژگی های انتخاب درست تصریح کرد: رأی دادن دانش آموزان یک مسئولیت اجتماعی است و از همین ابتدا باید انتخابی درست داشته باشند و کسی را انتخاب کنند که پیگیر کارها و امورات شما باشد وی با بیان اینکه از اهداف تشکیل شورای دانش آموزی در مدرسه کاهش فاصله دانش آموزان با مدیر مدرسه و مسئولان آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس لرستان برگزار شد

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس لرستان برگزار شد